kryssningen

som alla vet så fyllde jag år i onsdags och de gjorde min kompis Daisy också. så de vart en kryssning med brudarna.!!

De va jag, daisy, diana, michaela och steffi som åkte.
först va de jävla massa stress för att komma till båten. de va massa spring, hinka, kissnödiga, hungriga och jävla massa stress men till slut när vi kom fram till båten så satt vi oss och bara tog de lugnt :)

när vi kom på båten så leta vi upp hytterna sen va de bara att fixa oss ;) wooopwoooop! sen så va de bara vidare till taxfreen och köpa alkohol ;) hihi! sen drog vi vidare till hytten och drack och fixa oss lite till.

när vi alla va lite runda under fötterna så sprang vi runt och träffa massa massa folk och hade as kul. sen så kom vi in på en karokebar där michaela och diana sjöng för mig och daisy <333 älskar er!

sen vid halv 1 så drog vi till discot och dansa röven av oss ;) haha! träffa massa mer folk.

haha, kan inte skriva precis med allt men där hade ni lite iaf.!
jag hade de underbart med tjejorna och vi MÅSTE göra om de <33






Lite bilder från kryssningen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0