min blogg...

gällande de jag skrev om att jag skulle sluta blogga..
jag kommer att sluta blogga nu men den här bloggen kommer finnas kvar...
sen när jag känner mig redo osv att börja blogga igen så ska jag fixa en ny blogg..!

nu har jag inte tiden eller ork eller lust att blogga.. så de känns inte som någon ide att fortsätta då..! men jag lovar att de kommer inte ta lång tid tills jag börjar blogga igen (a) haha!
men en sak är säker att nästa blogg blir mer seriös =)

ni får ha de så bra så länge alla som har läst min blogg <3
puss på er sötnosar, speciellt dig DAISY ;)


Kommentarer
Postat av: idaa

Buhu :( jag har gått igenom alla typsnitt på hela paint och hittar inte din stil, SUCK! :(

2009-09-10 @ 12:34:47
URL: http://eleonoreida.blogg.se/
Postat av: Daisy

whyyyyyyyyy ;(

2009-09-11 @ 09:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0