sleepy

nu ligger jag här i soffan med mami, damir och marie :) väntar på att lollo fis ska komma tillbaka också.. har verkligen vart död och sovit en massa idag ( usch för förkyllning och bakissjuk hehe )

igår va jag och min lollo fis hemma hos storebror och festa lite. först satt bara jag, lollo, storebror och jocke och jockes bror där sen kom sebbe, tino och adde upp också. hade verkligen as kul med dom där grabbarna. skratta en jävla massa och hade bara underbart kul. men sen vart jag snuvig och fick huvudvärk så jag la mig i sängen och sov..
imorse mådde jag bara bajs och gick runt som en zoombi hos storebror. så vi åt lite mat sen så efter många om och men så kom jag iaf hem :)
tack grabbar för en underbar kväll med massa snack och skratt (aa)
och storebror jag älskar dig <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0