du vet vem du är!

det var du som krossa våran vänskap så otroligt. när jag läste orden som du skrivit om min bror så vart jag bara så ledsen. du av alla människor vet om att jag tar all skit som handlar om mig men när de kommer till mina nära och kära så släps bomben.! jag trodde aldrig du skulle såra så mycket med de du skrev. men på något sätt så kan jag inte släppa dig i mina tankar för du har haft en av dom största platserna i mitt hjärta. du har vart som en syster för mig och ingen har funnits så mycket genom mitt liv som du.!

brevvänner/internet vänner, ja de va så de började. men när man sen fick veta att vi kännt varandra hela livet och lekt som små små flickor. jag saknar tiden då när de va du och jag, då vi alltid var med varandra. folk trodde vi var släkt på riktigt och till och med våra mommor tog fel på oss för att vi var så lika. som vi är både på insidan och utsidan.

jag tackade min gud varje dag att jag hade dig för du fanns alltid där. du ställde alltid upp när jag hade de knas hemma. och du vet exakt vad jag pratar om. så som du fanns för mig fanns jag precis för dig. jag vet inte hur många gånger vi gråtit tillsammans eller hur många gånger jag fick gråta på din axel. när jag ville gråta så fanns du alltid där med öppna armar och du lyssnade alltid vad jag hade att prata ut om.

visst vi har haft stunder då vi verkligen hatat varandra men de har vart äkta hatkärlek. de har vart många gånger då vi har snackat skit om varandra och vi har bråkat grymt mycket. men nu när jag blickar tillbaka på dom tiderna inser jag hur omogna då. fullaste allvar skulle jag aldrig kunna bete mig så, skulle du kunna?

haha, alla bus och allt trams vi gjort. ska jag vara ärlig kan jag ligga i sängen och tänka på dom stunderna och då ligger jag bara och ler med ett stort leende. kommer du ihåg när vi gjorde översvämning i koridoren, hehe! eller då när vi hade vattenkrig och var helt galna. oj de va tider de.!

de finns så mycket mera jag skulle kunna skriva men allt skulle inte få plats, men allt finns kvar i mitt hjärta. ibland vill jag faktis bara spola tillbaka tiden, vill inte du de?

du betyder fortfarande mycket för mig och kommer alltid att göra. för du är en av dom unika vännerna jag någosin har haft. och glöm aldrig att jag kommer alltid att älska dig vad som än händer för jag har alltid räkna dig som mitt egna kött och blod!

du vet vem du är!


Kommentarer
Postat av: Ida

<3

2009-09-02 @ 20:11:23
URL: http://eleonoreida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0